divendres, 5 d’octubre del 2012

El meu primer dia

Les històries no sempre es comencen pel principi, però abans d'avançar res més sobre mi us diré que vaig néixer un 21 de novembre. Concebut al llunyà orient, vaig veure la llum del sol per primera vegada a Vilanova i la Geltrú. Va ser a Baix a Mar poc després de l'hora de dinar. Aquell però no seria el lloc on dormiria la meva primera nit, abans de la sortida de la lluna ja m'havien dut a la Part Alta de Tarragona i molt prematurament els primers sons sortien de la meva boca minúscula.

Aquell dia vaig anar a viure al cau dels Tunguelas, i vaig conèixer al RECki, al Fado i, com no, a la Tungueta i al Tunguete. I el més important: Vaig assaborir els plaers de jeure al llit. Sobre el matalàs, els coixins, el RECki i tot allò tovet que estigués a la disposició d'un mandrós com jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada