dijous, 4 d’octubre del 2012

Benvinguts al meu món!

Encara que sóc jo qui entro en aquest extens món de la xarxa començant aquest blog, cal que us doni a vosaltres lectors la benvinguda al meu univers. De partida és el mateix que ens envolta a tots però, com sempre, és la visió que un en té el que el fa únic.
En aquest espai virtual no només hi trobareu les meves idees, també les dels meus amics que m'acompanyen cada dia en la descoberta d'aquest planeta tan bonic. Dic amics però podria dir família: El Tato, el Jack, el RECki, la Maria, el Fado, el Mariano, el Lupus, el Nemo, el Blat, el Micu... Uf! N'hi ha tants! Ah! I em deixava als caps de família: El Tunguete i la Tungueta, la Nimfa que m'abraça cada nit i em tapa pels matins.
Tots ells conformen el meu món, com ho fan els núvols nadant pel cel blau, els rajos de sol colant-se de bon matí entre els meus ulls mig tancats i les campanades de la Cate, que cada quart d'hora em saluden. I com ho feu o fareu vosaltres amb les vostres opinions o idees que compartim bé sigui físicament o virtual.
Per tant amb aquestes primeres línies, més que donar-vos la benvinguda, us demano permís per entrar. Puc?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada