divendres, 19 d’octubre del 2012

Mirades de Tarragona

Què bé! He guanyat un premi en un concurs de fotos! Visca! Mai havia guanyat res, crec que ningú de la família Tunguela havia guanyat res. Almenys cap premi de fotografia i això que ens agrada molt fer instantànies. Sobretot a la Tunga, que és la que ens ha ensenyat a fer-les i la que segueix fent les millors. La majoria de fotos d'aquest blog són seves, les que veieu torçades són del Tungu, que té algun problema amb les línies rectes que ningú ha pogut diagnosticar, i la resta meves (sóc el millor aprenent de la Tunga).
Era la segona vegada que em presentava a un concurs. La primera va ser fa menys d'un mes per Santa Tecla. Com sempre que participes en algun joc amb premi per primera vegada, estava convençut que guanyaria. La ingenuïtat desapareix ràpid diu el Tungu (tot i que ell va necessitar un temporada fent travesses errònies per adonar-se'n que era molt difícil ser milionari).
Jo esperava deixar de ser naïve després de moltes ensopegades, però ara ja no podré. Amb aquest premi (que el Tato i jo estem decidint com gastar-lo) m'han donat dos regals: Un material i l'altre emocional. El primer ja veurem quin serà i l'altre m'ha condemnat gratament a ser ingenu per sempre. Visca!
Per cert aquesta és la foto que ha rebut el 3r premi del Mirades de Tarragona al Concurs de Castells:
Títol: Fins d'aquí a dos anys!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada